Klachtenregeling Tevreden.nl

Heeft u een klacht over een product of de dienstverlening van Tevreden.nl? Meld deze dan in eerste instantie direct aan de Servicedesk van Tevreden.nl of de betrokken medewerker van Tevreden.nl. Deze zullen proberen uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Uw klacht over een product of de dienstverlening van Tevreden.nl, kunt u als volgt melden

Telefonisch:

010-2341550 Servicedesk

Per Post:

Tevreden.nl
T.a.v. Servicedesk
Crystal building B
Rivium Boulevard 224
2909 LK Capelle aan den IJssel

Per E-mail:

klacht@tevreden.nl

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een persoonlijk bericht, waarin onder andere wordt aangegeven hoeveel tijd het naar verwachting duurt om uw klacht te verwerken. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Mocht de voorgestelde oplossing van uw klacht onverhoopt niet naar uw verwachting zijn, dan kunt u contact opnemen met onze Manager Business Support op 010-2341550.

Klacht met betrekking tot privacybeleid

Indien uw klacht betrekking heeft op ons privacybeleid, dat wil zeggen de wijze waarop wij omgaan met uw persoonsgegevens, dan kunt u een e-mail sturen naar privacy@tevreden.nl. Voor meer details over dit onderwerp verwijzen wij u naar ons privacy beleid.