Enthousiaste klanten en bevlogen medewerkers

zijn doorslaggevend in het succes van organisaties

BEKIJK OPLOSSINGEN

Laatste Reviews

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. De resultaten en reviews verzameld op tevreden.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

Hieronder treft u een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de redactieregels.

7.3
9

23/11/2016 09:52

Tevreden.nl

boven verwachting. Veel aan gehad.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

21/11/2016 11:15

Tevreden.nl

Praktisch, confronterend en leerzaam. Fijne middag met een goede sfeer en veel info.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

18/11/2016 16:51

Tevreden.nl

Informatief, informatie Costumer Exeprience en feedback over website was/is zeer bruikbaar, leuk om te zien hoe andere organisaties zaken aanpakken.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

17/11/2016 09:53

Tevreden.nl

Duidelijke info. Direct toepasbaar met hier en daar een eyeopener

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

17/11/2016 08:40

Tevreden.nl

Interessante onderwerpen, goed gepresenteerd.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

17/11/2016 08:10

Tevreden.nl

Leuke workshop; heel praktisch toepasbaar. Vond het fijn dat je echt met de Eigen organisatie aan de slag kon. Ook het bespreken van de Eigen website ipv een algemeen iets vond ik erg verhelderend. Warme ontvangst en enthousiaste duidelijke sprekers!

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

16/11/2016 12:35

Tevreden.nl

Leuk, verrassend om anders naar de vraag, kritiek en feedback van de klant te gaan kijken en wat dat kan betekenen voor een organisatie.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

16/11/2016 09:44

Tevreden.nl

duidelijke, inspirerende workshop. Bruikbare tools voor in de praktijk

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

15/11/2016 10:46

Tevreden.nl

Ik vond het een nuttige en leerzame workshop. Er zijn veel nuttige dingen besproken die zeker meegenomen gaan worden. Daarnaast vond ik het fijn dat we ook zelf aan de slag mochten gaan met enkele punten.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

15/11/2016 10:41

Tevreden.nl

Prima, informatieve en interactieve middag gehad met een mooi en handig uitwerkproces.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

14/11/2016 16:49

Tevreden.nl

Duidelijke workshop met voorbeelden uit de praktijk die verhelderend zijn tav de theorie. Kort en bondig in 3 uur uitleg gekregen die toepasbaar is voor mij

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

07/11/2016 12:24

Tevreden.nl

Het was erg leuk, ging met veel inspiratie de deur uit.

  • Uw mening over de online marketing workshop
8

03/11/2016 11:09

Tevreden.nl

Interessant! Heel relevant- gaat over een belangrijk onderdeel van ons werk.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

02/11/2016 23:51

Tevreden.nl

Was een duidelijk verhaal en heel helder vertaald door Daisy

  • Uw mening over de online marketing workshop
9

02/11/2016 20:24

Tevreden.nl

Leuk, leerzaam, eyeopener, fijn dat je direct met concrete voorbeelden uit eigen organisatie aan de slag kunt gaan.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

02/11/2016 12:31

Tevreden.nl

Enthousiaste en bevlogen presentatie. Goed afgestemd op de behoefte vanuit de groep. Geslaagd!

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

21/07/2016 22:00

Tevreden.nl

Zeer leerzaam en inspirerend. Heel mooi te zien hoe gemotiveerd het personeel is en de drive heeft om te verbeteren.

  • Evaluatie bijeenkomst KCC sessie NLE
7

21/07/2016 18:49

Tevreden.nl

Analyseer de uitkomst, kijk kritisch naar eigen rol/ verantwoordelijkheden en trek lering door de vraag te stellen wat kan verbeteren.

  • Evaluatie deelname Kinderopvang Awards
8

20/07/2016 10:40

Tevreden.nl

Erg leuk om via tevreden.nl aan de kinderopvang awards mee te doen!

  • Evaluatie deelname Kinderopvang Awards
8

20/07/2016 09:51

Tevreden.nl

goede ervaring met verrassend leuke en goede resultaten voor Koppel!

  • Evaluatie deelname Kinderopvang Awards
8

19/07/2016 14:36

Tevreden.nl

Op zich wel oké, jammer dat de uitslag niet gecommuniceerd wordt

  • Evaluatie deelname Kinderopvang Awards
8

19/07/2016 12:44

Tevreden.nl

Deelname aan de kinderopvang Awards heeft ons veel opgeleverd; kennis van de mate waarin onze klanten tevreden zijn, een plaats bij de top 5 van beste kinderopvangketens en promotie voor onze kinderopvang.

  • Evaluatie deelname Kinderopvang Awards
5

19/07/2016 11:27

Tevreden.nl

Met namen de uitslag is suggestief en geeft geen goed beeld. Een kinderdagverblijf met 11 reacties die allemaal een 10 geven, ruikt naar een interne aktie en verdient een lagere score dan een kinderdagverblijf met bijvoorbeeld 85 klanten waarvan er 55 reageren. Het feit dat klanten uberhaupt willen reageren zegt al iets.

  • Evaluatie deelname Kinderopvang Awards
9

18/07/2016 12:10

Tevreden.nl

Een goede manier om je sterke en zwakke punten in kaart te brengen. Wat vinden ouders daadwerkelijk van ons. Daarnaast is het erg leuk om de recensies van alle ouders te lezen. De deelname is daarnaast voor ons een goede reclame geweest, doordat wij genomineerd waren voor de beste 3 van onze regio.

  • Evaluatie deelname Kinderopvang Awards

Kijk voor een compleet overzicht van alle reviews op Opiness.nl