Enthousiaste klanten en bevlogen medewerkers

zijn doorslaggevend in het succes van organisaties

BEKIJK OPLOSSINGEN

Laatste Reviews

Tevreden.nl streeft naar openheid en transparantie van onderzoeksresultaten richting consumenten, stakeholders of ketenpartners. De resultaten en reviews verzameld op tevreden.tevreden.nl kunnen worden gepubliceerd op Opiness.

Hieronder treft u een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de redactieregels.

7.3
10

23/05/2018 17:00

Tevreden.nl

Positief. Mijn vraag werd snel en veilig afgehandeld.

  • Evaluatie na afhandeling ticket
9

01/05/2018 16:56

Tevreden.nl

Uitstekend!

  • Evaluatie na afhandeling ticket
10

17/04/2018 15:35

Tevreden.nl

Top service!

  • Evaluatie na afhandeling ticket
5

06/07/2017 10:57

Tevreden.nl

Kreeg sterk de indruk dat de nadruk meer lag op het promoten van Tervreden.nl dan op het overbrengen van kennis.

  • Evaluatie kennissessie Hoe (on)tevreden zijn uw medewerkers
8

26/06/2017 11:17

Tevreden.nl

Ik vond het een leerzame en goed verzorgde ochtend.

  • Evaluatie kennissessie Hoe (on)tevreden zijn uw medewerkers
9

26/06/2017 09:03

Tevreden.nl

Het was een leuke interactieve ochtend en zet je weer aan het denken.

  • Evaluatie kennissessie Hoe (on)tevreden zijn uw medewerkers
8

23/06/2017 15:41

Tevreden.nl

Ik vond het inspirerend.

  • Evaluatie kennissessie Hoe (on)tevreden zijn uw medewerkers
8

23/06/2017 12:47

Tevreden.nl

Positief

  • Evaluatie kennissessie Hoe (on)tevreden zijn uw medewerkers
8

23/06/2017 12:02

Tevreden.nl

Zinvolle bijeenkomst. Zet weer te denken.

  • Evaluatie kennissessie Hoe (on)tevreden zijn uw medewerkers
8

21/06/2017 11:41

Tevreden.nl

prima!

  • Klanttevredenheidonderzoek
9

23/11/2016 09:52

Tevreden.nl

boven verwachting. Veel aan gehad.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

21/11/2016 11:15

Tevreden.nl

Praktisch, confronterend en leerzaam. Fijne middag met een goede sfeer en veel info.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

18/11/2016 16:51

Tevreden.nl

Informatief, informatie Costumer Exeprience en feedback over website was/is zeer bruikbaar, leuk om te zien hoe andere organisaties zaken aanpakken.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

17/11/2016 09:53

Tevreden.nl

Duidelijke info. Direct toepasbaar met hier en daar een eyeopener

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

17/11/2016 08:40

Tevreden.nl

Interessante onderwerpen, goed gepresenteerd.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

17/11/2016 08:10

Tevreden.nl

Leuke workshop; heel praktisch toepasbaar. Vond het fijn dat je echt met de Eigen organisatie aan de slag kon. Ook het bespreken van de Eigen website ipv een algemeen iets vond ik erg verhelderend. Warme ontvangst en enthousiaste duidelijke sprekers!

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

16/11/2016 12:35

Tevreden.nl

Leuk, verrassend om anders naar de vraag, kritiek en feedback van de klant te gaan kijken en wat dat kan betekenen voor een organisatie.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

16/11/2016 09:44

Tevreden.nl

duidelijke, inspirerende workshop. Bruikbare tools voor in de praktijk

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

15/11/2016 10:46

Tevreden.nl

Ik vond het een nuttige en leerzame workshop. Er zijn veel nuttige dingen besproken die zeker meegenomen gaan worden. Daarnaast vond ik het fijn dat we ook zelf aan de slag mochten gaan met enkele punten.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

15/11/2016 10:41

Tevreden.nl

Prima, informatieve en interactieve middag gehad met een mooi en handig uitwerkproces.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

14/11/2016 16:49

Tevreden.nl

Duidelijke workshop met voorbeelden uit de praktijk die verhelderend zijn tav de theorie. Kort en bondig in 3 uur uitleg gekregen die toepasbaar is voor mij

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
9

07/11/2016 12:24

Tevreden.nl

Het was erg leuk, ging met veel inspiratie de deur uit.

  • Uw mening over de online marketing workshop
8

03/11/2016 11:09

Tevreden.nl

Interessant! Heel relevant- gaat over een belangrijk onderdeel van ons werk.

  • Je mening over de workshop Customer Journey Mapping Tevreden.nl en Parenticon
8

02/11/2016 23:51

Tevreden.nl

Was een duidelijk verhaal en heel helder vertaald door Daisy

  • Uw mening over de online marketing workshop

Kijk voor een compleet overzicht van alle reviews op Opiness.nl