Enthousiaste klanten en bevlogen medewerkers

zijn doorslaggevend in het succes van organisaties

BEKIJK OPLOSSINGEN

Onze partners

De belangrijkste tevredenheidsindex in de apotheek werkt samen met toonaangevende organisaties in de branche. Zij maken apotheek.tevreden.nl mede mogelijk en ondersteunen met raad en daad.

De Stichting Miletus is een samenwerkingsverband van zorgverzekeraars voor het meten van de ervaringen van de patiënt in de zorg.

De Stichting Miletus is een samenwerkingsverband van zorgverzekeraars voor het meten van de ervaringen van de patiënt in de zorg. Doel daarvan is, ten behoeve van verzekeraars, zorgaanbieders en patiëntenorganisaties sturingsinformatie te verkrijgen om de kwaliteit van de zorgverlening te bevorderen.

De Stichting Miletus heeft voor dit soort onderzoek de zogenaamde Consumer Quality Index geïntroduceerd, en zet zich in voor de algemene toepassing van deze methodiek. De Stichting Miletus is opgericht in 2005 door een viertal zorgverzekeraars: initiatiefnemer Agis, en VGZ, Menzis en Ohra/Delta Lloyd. Inmiddels zijn ook Achmea, CZ , Univé en Multizorg VRZ bij de Stichting aangesloten.

Voor meer informatie over Stichting Miletus bezoek de website:
stichtingmiletus.nl

Stichting HKZ richt zich op duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn, waaronder de zorg door apothekers.

Stichting HKZ richt zich op duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn, waaronder de zorg door apothekers.

Stichting HKZ stimuleert werken aan kwaliteit vanuit het perspectief van de consument. Centraal daarin staat het HKZ Keurmerk. Het HKZ Keurmerk bewijst en waarborgt de kwaliteit van de geleverde zorg. Een organisatie met een HKZ Keurmerk heeft intern de zaken goed op orde, stelt de klant principieel centraal en werkt voortdurend aan verbetering van de zorg- en dienstverlening. Aan het HKZ Keurmerk liggen HKZ-normen ten grondslag.

Deze normen hebben de internationaal erkende ISO 9001:2000-normen als basis en omvatten daarnaast branchespecifieke eisen. De HKZ-normen zijn gericht op het kwaliteitsmanagementsysteem van de organisatie. Ze komen tot stand in overleg met deskundigen uit de branche en worden getoetst door een onafhankelijke certificatie-instelling (CI) die een overeenkomst heeft met Stichting HKZ en daartoe geaccrediteerd is door de RvA (Raad voor Accreditatie). Het HKZ-certificaat is drie jaar geldig, waarbij het kwaliteitssysteem jaarlijks door de CI wordt getoetst.

Voor meer informatie over HKZ bezoek de website:
HKZ.NL

Het Centrum Klantervaring Zorg levert een essentiële bijdrage aan permanente kwaliteitsverbetering van de zorg.

Het Centrum Klantervaring Zorg levert een essentiële bijdrage aan permanente kwaliteitsverbetering van de zorg. CKZ doet dit door klantervaringen in de zorg zichtbaar te maken. Dit is mogelijk dankzij systematische toepassing van de CQ-index.

De afkorting CQ-index of CQI staat voor Consumer Quality Index. Dit is een gestandaardiseerde systematiek voor meten, analyseren en rapporteren van klantervaringen in de zorg. Opdrachtgevers waren Agis, Stichting Miletus en ZonMw.
CENTRUMKLANTERVARINGZORG.NL

KEMA Quality heeft in samenwerking met het bedrijf eQuse de Value E-xelerator ontwikkeld. Dit is een interactief kwaliteitsmonitoringsprogramma gebaseerd op internettechnologie.

KEMA Quality heeft in samenwerking met het bedrijf eQuse de Value E-xelerator ontwikkeld. Dit is een interactief kwaliteitsmonitoringsprogramma gebaseerd op internettechnologie. De Value E-xelerator bevat een volledig voorbeeld kwaliteitshandboek. Het kwaliteitshandboek is snel toegankelijk en gemakkelijk te wijzigen, zonder extra ‘pak papier’. Alles direct inzichtelijk en op één centrale plek toegankelijk.

U legt verantwoordelijkheden vast, maakt vervangingsregelingen en jaarplanningen – allemaal digitaal. Afwijkingen en faalkosten zijn goed inzichtelijk. Een automatische signaalfunctie maakt ook onderdeel uit van de Value E-xelerator.

Integratie klanttevredenheid apotheek.tevreden.nl

Dankzij een geïntegreerde koppeling met het platform ‘apotheek.tevreden.nl’ beschikt u binnen uw managementsysteem over directe inzichten in de waardering van klanten en medewerkers, zonder dat u hiervoor het systeem hoeft te verlaten. De geïntegreerde koppeling komt medio 2013 beschikbaar.

Kortom, wilt u grip op de prestaties van uw apotheek met een praktische tool, tegen lage kosten, maar van hoge kwaliteit? Dan is de Value E-xelerator iets voor u! Interesse? Neem contact met ons op.
CENTRUMKLANTERVARINGZORG.NL

Q-link is een webapplicatie voor het beheer van uw kwaliteitshandboek(en). De toepassing bevindt zich in een beveiligde internet- of intranetomgeving. Q-link heeft een zodanige autorisatiestructuur dat u verschillende rollen kunt onderscheiden en toekennen aan uw medewerkers.

Uw kwaliteitsmanagementsysteem (HKZ, ISO etc.) en uw eigen wensen zijn leidend bij de opzet van uw handboek in Q-link. Het is mogelijk om vastgestelde documenten en documenten die nog in conceptvorm verkeren naast elkaar te beheren in Q-link. Het is daarbij altijd duidelijk wat de status van een document is. Q-link heeft een heldere navigatiestructuur en is eenvoudig te bedienen.

Wilt u meer weten van Q-link, meld u aan voor een demonstratie.

LENS business software
e info@lens-bs.nl
t +31 (0)35 628 62 88
f +31 (0)35 622 04 68
LENS-BS.NL

Tevreden.nl is het grootste volledig in klanttevredenheid gespecialiseerde adviesbureau van Nederland.

Terwijl veel tevredenheidsonderzoeken een eenmalige exercitie zijn waarvan de resultaten vaak niet worden opgevolgd of alleen vergelijkingen binnen een organisatie geven, pakt Tevreden.nl de zaken heel anders aan.

Tevreden.nl biedt doorlopend inzicht in actuele onderzoeksresultaten met bijbehorende benchmarks en verbeteradviezen. We hanteren daarbij een branchegerichte aanpak. En dat biedt vele organisaties de mogelijkheid om de bedrijfsvoering blijvend aan te scherpen op de actuele klantwensen in de betreffende branche.

Klanten zien de resultaten en merken het verschil. De transparantie van het onderzoek maakt vervolgens dat klanten weloverwogen keuzes kunnen en zullen maken.

Voor meer informatie over Tevreden.nl bezoek de website:
TEVERDEN.NL

Onze Partners